Замовити зразки

Як використовувати лотки під запайку для створення креативної та ефективної реклами своїх продуктів

Для будь-якого виробника продуктів харчування в Києві та інших містах України важливим завданням є необхідність підібрати так звану ідеальну упаковку. Головними вимогами тут виступають універсальність, якісний захист продукції, екологічність та невисока вартість. Всім цим вимогам відповідають лотки під запайку - пластиковий одноразовий контейнер, що доповнюється високобар'єрною плівкою. Ефективне використання лотків такого типу має на увазі їхню можливість вибору в різній формі та розмірі, при цьому деякі моделі мають одну або кілька секцій, виділяючись за кольором.

Не менш важливими є такі лотки під запайку в рекламі. Вони являють собою зручний формат для нанесення логотипу, слогану компанії, яка виробляє певний товар. Таким чином, використовуючи подібну упаковку, виробник може організувати відносно недорогу та дієву рекламу.

Дизайн та креативні рішення для реклами продуктів

Насамперед потрібно відзначити переваги реклами через лотки під запайку:

  • привабливість товару;
  • зручність для покупця – як у транспортуванні продукту, і у отриманні повної інформації про нього;
  • екологічна безпека;
  • невелика ціна – особливо якщо замовити упаковку в Україні оптом;
  • відмінні захисні властивості товару.

Інновації, що постійно впроваджуються в упаковці з лотками, дають можливість сучасним виробничим компаніям отримувати багато шляхів оригінального оформлювального рішення. Цифрові технології дозволяють здійснювати комунікацію краще, дешевше і простіше, але при цьому обов'язково потрібно стежити за якістю інформації, що передається. Тому важливо знати базові акценти створення правильної реклами.

На лицьовій панелі слід розміщувати ефективний бренд - так зване "обличчя" товару. Ознакою її сучасності стане тривимірний, об'ємний формат зображення. Текст зазвичай розміщують на звороті – там часто вказуються контактні дані виробника та постачальника. Потрібно сказати, що дизайн лотків для просування – це один із форматів послуг, який бажано доручити професіоналам, оскільки саме вони чудово обізнані з концепцією даного питання, і постійно перебувають у тренді останніх розробок.


Практичні кроки для ефективної реклами з лотками під зварювання

Метою дизайнера, який займається розробкою реклами для конкретного продукту, є приваблива упаковка з лотками. Вона дозволить здобути лояльність до бренду, стимулювати споживача до обміну інформацією в соціальних мережах, а також суттєво підвищити цінність товару. У свою чергу, розроблені кейси успішного маркетингу з лотками зрештою стимулюють зростання підвищення продажів. Серед найбільш популярного напрямку в даному сегменті варто відзначити методи з розряду «інтерактивна упаковка з лотками», наприклад:

  • додаткова реальність – вона візуалізується під час сканування смартфоном коду чи маркера;
  • QR-коди та NFC – такі тренди в рекламі з лотками часто встановлюються в упаковку, забезпечуючи доступ до додаткової інформації через Інтернет;
  • датчики світла, звуку чи руху — реагують на наближення покупця чи викликають певні ефекти при розтині упаковки.

Це далеко не всі можливості сучасного маркетингу — поради щодо реклами з лотками можна отримати у досвідчених спеціалістів-дизайнерів.